Thursday, November 13, 2008

gitika ko beh!


babae: nong! sakay ko!
drivr: cge! asa man ka?
bbae: diha lang sa kanto! naay bayad ang bata?
drivr: ay libre lang kay duol man.
bbae: ah, ang mosabak naay bayad?
drivr: wala gihapon!
bbae: cge nak! sabaka ko…


Customer: Day, kape.
Tindera: Tag P10 na ra ba.
Customer: Diba tag P8 ra na?
Tindera:
Nimahal naman gud ang gasolina.
Customer:
Ah, ayaw na lang butangig gasolina!


AMO:
inday gipatotoy na nimo ang bata?
Maid: Yes mam! gipatotoy na.
Amo: Ang sir nimo ningkaon na?
Maid: Naah! mam, dili man mukaon si sir, gipatotoy na lng pud nako.


BISAYA:
Pabili nga ng lemoncito.
TINDERA: Anong lemoncito?
BISAYA: Lemoncito gud. yong maliit na buongon!


TEACHER
: give me a tag question.
PUPIL: My teacher is beautiful, isn't she?
TEACHER: Very good! Ibinisaya dong.
PUPIL: Ang akong maestra gwapa, wa sya kuyapi?


bana
: love, promise sugod karon di na tika luiban. ako nang biyaan ang akong kabit
asawa: wow, tenk you love, ako sad promise, ang sunod natong anak, ikaw nay amahan. promise jud!


security
: excuse me po mam, titingnan ko lang ang bag nyo kung merong baril.
tiguwang: buang ka! di man gani maigo ang balde sa akong bag, baril pa kaha!


customer: miss, papalita ko ug condom kay birthday sa akong gf
tindera: e-gift wrap pa bani sir?
customer: ayaw na kay mao man nay wrapper sa akong gift


anak
: ma, busog nako, dili nako mahurot
mama: hutda dyud na! kabaw baka nga daghan gipang gutom sa kalibutan?
anak: nya kung ako ni hutdon, mabusog sila?!



bana
: gang, naka-save ko ug 6.00 karon kay ako na man gigukod ang jeep, wala man ko mu sakay
asawa: bogo! taxi unta imung gigukod aron mas dako imong na-save


Doc: Ma'am, naa kay breast cancer.
Ma'am: ha? tinuod ka doc? dili man ko katuo sa imong gisulti! i'm healthy! naa pa ka second opinion?
Doc: Bati pa jud kag nawong!

No comments: